dijous, 22 d’octubre del 2015

Projecte Inkscape


El projecte en l'Inkscape consisteix en personalitzar el bloc segons el nostre gust, és a dir nosaltres fem el nostre fons i el el nostre logotip de la pàgina.

Logotip: El logotip, primer el que vaig van ser les dues lletres  la M i la T, després vaig augmentar el contorn de les dues lletres, fins que en va quedar així. Vaig fer una estrella i la vaig  duplicar 10 vegades.Amb aquelles10 estrelles vaig fer amb elles una circumferència. Finalment vaig pintar les estrelles de color taronja.





FONS: Per fer el fons el que vaig fer és fer figures bàsiques com per exemples circumferències , estrelles polígons. En el cas de les rodones el que vaig fer es fer quatre circumferències , cada vegada més petita i pintar-les de colors diferents. En acabar les vaig agrupar. En el cas de les estrelles vaig fer idènticament igual que les circumferències, però las vaig pintar amb un desagradat. En el altre tipus d'estrelles el que vaig fer és canviar-li la forma. Finalment vaig fer es espirals ,i els i vaig augmentar el contorn perquè ressaltessin més.





















Títol: Primer el que vaig fer és escriu-re amb l'eina de text "Portafoli Mohamed", després el vaig fer un desagradat amb el color verd, també el vaig duplicar per fer-li obra. Finalment vaig pujar les lletres principals de cada paraula és a dir ressaltant les lletres P,M,T.

 










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada